keskiviikko 23. huhtikuuta 2008

Koti

Koti. Tärkein paikka maailmassa. Paikka jossa voi olla juuri sitä mitä on, voi istua tietokoneella tuntikausia selaamassa foorumeita ja muita sivustoja, tai nukkua päiväunet jos sille tuntuu. Voi olla tekemättä mitään. Voi järjestellä kaappeja keskellä yötä tai lukea uusimman kirjan kannesta kanteen samalla kerralla.
Ainoa paikka missä minut otetaan aina häntä heiluen iloisesti vastaan.


Kotiani olen sisustanut suht. pienellä budjetilla, joten kovin erikoisiin hankintoihin ei ole ollut varaa. Kotini on kumminkin mielestäni lämminhenkinen ja kodikas omaan silmääni, johon olen pyrkinytkin. Nyt kumminkin yritän panostaa siihen, että kodissani näkyisi enemmän persoonani, että kotini kuvastaisi enemmän minua, kertoisi jotain elämästäni. Paljon olisi ns. projekteja tehtävänä asian tiimoilta, täytyisi vaan ryhtyä tuumasta toimeen.

Toivon, että vieraat viihtyvät käydessään kylässä ja kyllähän positiivisia kommentteja on tullutkin. Joskin meille ei kannata tulla kylään, jos ei pidä laisinkaan koirista, sillä karvainen ystäväni on kyllä kaikessa mukana. Joitakin se selvästi häiritsee, mutta itse olen siihen niin tottunut, että se kuuluu pakettiin, on ikään kuin hännänjatkeeni täällä kotona.

Kotiini kuuluu pienen pieni parveke, jossa haluaisin näin keväällä kasvattaa jonkinmoisia kasveja. Ihan siis siemenestä alkaen. Vinkkejä otetaan vastaan mielellään, olen todella huono tällaisissa asioissa.

Kahvia minulta löytyy aina ja mahdollisesti jotain pientä tarjottavaakin kahvin seuraksi. Että tervetuloa vaan kylään! Joskin kannattaa ensin varmistaa, että olen kotona.

Ei kommentteja: