keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Korvikset korvasta läpi

Minun on ollut tarkoitus koko alkaneen viikon ajan käydä paikallisessa tatuointi- ja lävistysliikkeessä aukaisuttamassa korvakorujen reiät. Eilen reippaana tyttönä ostin etukäteen jo muutamat edulliset korviksetkin asioidessani keskustassa.
Illasta huvikseni kokeilin saisinko itse aukaistua reiät (malttamaton kun olen). Toinen aukesikin todella näppärästi, toisessa joutui käyttämään hienoista väkivaltaa. Mutta kyllä nyt on veikeää, viimeksi minulla oli korut korvissa ehkä viisi vuotta sitten.


Laitoin tilaukseen Ainoan Strawberry Star korvikset. Niitä odotellessa. <3

2 kommenttia:

anniina kirjoitti...

Sopii sinulle. Tiedätkö, minulla ei ole koskaan ollut reikiä korvissa ja jostakin syystä olen nyt alkanut hupsuilla korvareikien perään. Ja noiden ihanien pallokorvisten.

Laiza kirjoitti...

Minulla on sama tilanne Anniinan kanssa. Koskaan ei ole reikiä ollut ja nyt olen alkanut hinkumaan sellaisia. Ehkä jonain päivänä kipaisen työpaikan naapurissa olevaan tatuointi-/lävistysliikkeeseen.